Δώδεκα χρόνια αδιαφορίας. Δώδεκα χρόνια απουσίας σχεδίου. Δώδεκα χρόνια κατά τα οποία η Δημοτική Αρχή παρακολουθούσε το πρόβλημα της στάθμευσης να γιγαντώνεται χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα για να το αντιμετωπίσει. Σήμερα, αφού επέτρεψε την ανεξέλεγκτη επιβάρυνση της πόλης, αφού δεν διεκδίκησε ούτε έναν νέο χώρο στάθμευσης, αφού δεν εκπόνησε ούτε μία ολοκληρωμένη μελέτη, αφού … Συνεχίστε να διαβάζετε Το αδιέξοδο της στάθμευσης έχει την υπογραφή της δημοτικής αρχής Αποστολόπουλου.
